Bogumiła BURDA Kształtowanie świadomości historycznej (regionalnej) na pograniczu zachodnim po 1945 roku – rozważania teoretyczne PDF
Roman DROZD Szkolnictwo ukraińskie w Polsce w latach 1944-1989 – próba periodyzacji PDF
Stefan DUDRA Nauczanie religii prawosławnej jako element wielokulturowości Środkowego Nadodrza PDF
Bohdan HALCZAK, Czesław OSĘKOWSKI Stereotyp Łemka w świadomości zielonogórskich studentów PDF
Aleksandra JAWORNICKA Tożsamość narodowa młodych Polaków na Ukrainie i Ukraińców w Polsce PDF
Roman Maciej JÓZEFIAK „Fenomen łużycki” – społeczność serbołużycka po II wojnie światowej PDF
Andrzej KSENICZ Możliwości wykorzystania elementów literatury łemkowskiej w polskiej szkole PDF
Eugeniusz MIRONOWICZ Szkolnictwo białoruskie w Polsce po II wojnie światowej PDF
Bernadetta NITSCHKE Szkolnictwo dla mniejszości niemieckiej w Polsce w latach 1945-1989 PDF
Tomasz NODZYŃSKI „Gazeta Polska” wobec ludności niemieckiej i żydowskiej w Poznańskiem w 1848 roku PDF
Mirosław PECUCH Wpływ szkolnictwa na procesy akulturacji, asymilacji i rekulturacji Łemków PDF
Ryszard RAUBA Róża Luksemburg – postać zagubiona w wielokulturowości PDF
Robert SKOBELSKI „Polski październik” 1956 roku a polityka władz Czechosłowacji wobec polskiego szkolnictwa mniejszościowego na Zaolziu w latach 1957-1959 PDF
Kajetan SUDER Szkolnictwo Serbów Łużyckich w Niemczech PDF
Marek SYRNYK Nauczanie języka ukraińskiego w Polsce po roku 1989 PDF
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego", POWR.03.05.00-00-Z014/18