Włodzimierz KACZOCHA Lokalne społeczeństwo obywatelskie jako „siła przeciwważna” wobec globalizacji gospodarczej oraz medialnej PDF
Mariusz KWIATKOWSKI Etyczne społeczeństwo obywatelskie w III RP PDF
Agnieszka SZCZAP Idea społeczeństwa obywatelskiego w komunitaryzmie PDF
Żywia LESZKOWICZ-BACZYŃSKA Rodzina polska – zródło barier czy rozwoju społeczeństwa obywatelskiego? PDF
Janusz MARIAŃSKI Kościół katolicki a rozwój społeczeństwa obywatelskiego PDF
Mariusz KWIATKOWSKI Źródła zaangażowania obywatelskiego w swietle koncepcji kapitału społecznego PDF
Joanna FRATCZAK-MÜLLER Stowarzyszenie jako szkoła zaangażowania obywatelskiego PDF
Agnieszka LEMISZOWSKA Społeczna misja samorządu zawodowego PDF
Artur KINAL Bezdomność jako wyzwanie dla społeczności lokalnej PDF
Dorota BAZUŃ Monar jako organizacja pozarządowa PDF
Jerzy HERBERGER Wartosci i interesy w działalności Fundacji na rzecz Zapobiegania Narkomanii Maraton PDF
Marta RATAJCZAK Polskie Towarzystwo Zapobiegania Narkomanii jako organizacja pozarządowa na lokalnej scenie PDF
Aleksandra JAWORNICKA Mniejszość ukraińska na Ziemi Lubuskiej w systemie mono- i policentrycznym PDF
Jacek KURZĘPA Rola organizacji harcerskich w budowaniu społeczeństwa obywatelskiego PDF
Magdalena POKRZYŃSKA Stowarzyszenie „Wspólnota Bukowińska”. Uwagi na marginesie badań nad podmiotowym rozwojem grupy regionalnej PDF
Martyna ROSZKOWSKA Działalność w szkolnych klubach europejskich jako doświadczenie demokracji PDF
Krystyna FERENZ Szkoła w świecie codzienności dziecka
Klaudia BŁASZCZYK Bliskie i dalekie cele szkoły środowiskowej
Inetta NOWOSAD Znaczenie i możliwości realizacyjne działalności pozalekcyjnej szkoły
Ryszard MAŁACHOWSKI Społeczny wymiar stowarzyszeń i szkolnictwa katolickiego
Mirosława NYCZAJ-DRĄG W poszukiwaniu teoretycznych podstaw badań nad samopoczuciem ucznia w szkole
Iwona KOPACZYŃSKA Ocenianie zachowania – dylematy i kontrowersje
Iwona RUDEK Dziecko jako kolega. Wzory, akceptacja, tolerancja, odrzucenie
Aneta RUDZIŃSKA-ROGOŻA Sytuacja dziecka ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu
Marzenna MAGDA-ADAMOWICZ, Jacek SZMALEC Wrażliwość moralna dzieci w wieku 7–10 lat prawidłowo rozwiniętych i upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim (rekonesans z badań)
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego", POWR.03.05.00-00-Z014/18