Paulina HOJNY, Ewa NARKIEWICZ-NIEDBALEC Implementation of the idea of lifelong learning in NGOs on the Polish-Czech-German borderland DOI:https://doi.org/10.34768/rl.2020.v461.06 PDF
Aleksandra KRUSZEWSKA, Stanisława NAZARUK Wróć do szkoły sześciolatku – czyli o kompetencjach społecznych i emocjonalnych dzieci w świetle badań DOI:https://doi.org/10.34768/rl.2020.v461.07 PDF
Agnieszka NOWICKA, Pavol KOPINEC Education of the elderly people on the example of students of the Third Age Universities in Poland and Slovakia DOI:https://doi.org/10.34768/rl.2020.v461.10 PDF
Zenon GAJDZICA O wykorzystaniu koncepcji rezerwatu Ervinga Goffmana jako narzędzia interpretacji znaczenia przestrzeni w procesach edukacji uczniów z niepełnosprawnością DOI:https://doi.org/10.34768/rl.2020.v461.11 PDF
Beata Maria NOWAK, Emilia PAPRZYCKA, Ewa NARKIEWICZ-NIEDBALEC Zmiana społeczna – różnorodność podejść, problemów i perspektyw badawczych. Wprowadzenie DOI:https://doi.org/10.34768/rl.2020.v462.00 PDF
Lusine TANAJYAN The trends of social mobility in the armenian diaspora: ethnosociological study of Armenians in los Angeles, Tehran and Beirut DOI:https://doi.org/10.34768/rl.2020.v462.04 PDF
Tomasz HERUDZIŃSKI Zmiany na obszarach wiejskich w Polsce – percepcja, wiedza i zaangażowanie „starych” i „nowych” mieszkańców wsi DOI:https://doi.org/10.34768/rl.2020.v462.05 PDF
Wojciech POŁEĆ O procesach zmian w kulturach rdzennych ludów syberyjskich po upadku związku radzieckiego. Przypadek kultury buriackiej DOI:https://doi.org/10.34768/rl.2020.v462.06 PDF
Anna WACHOWIAK Zmienność priorytetów domowej ekonomii w świetle kryzysu ekologicznego. Nowe ekologiczno- edukacyjne wyzwania dla rodziny DOI:https://doi.org/10.34768/rl.2020.v462.10 PDF
Przemysław BURY Praca socjalna – eklektyczna czy praktyczna? Rozważania wokół sposobów kształcenia pracowników socjalnych i ich konsekwencji DOI:https://doi.org/10.34768/rl.2020.v462.11 PDF
Svitlana LOBODA, Yuryi PLYSKA Problem determinacji aksjologicznej stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w warunkach przejścia do nowego paradygmatu edukacyjnego DOI:https://doi.org/10.34768/rl.2020.v462.12 PDF
Magdalena KOHOUT-DIAZ Inclusive teacher: professional practices based on the interpretation of diversity, utopia or realities? DOI:https://doi.org/10.34768/rl.2020.v462.15 PDF
Zuzanna MICHALSKA Refleksyjność aktywnych nauczycieli w Polsce na przykładzie edukatorów w programie Klub Młodego Odkrywcy koordynowanym przez Centrum Nauki Kopernik DOI:https://doi.org/10.34768/rl.2020.v462.16 PDF
Rafał BOGUSZEWSKI, Marta BOŻEWICZ Family, religion, homeland – the traditional values of poles in the process of transformation DOI:https://doi.org/10.34768/rl.2020.v462.17 PDF
Julita CZERNECKA Miłość jako zmienny w czasie proces – opinie i doświadczenia kobiet i mężczyzn dotyczące przebiegu związku intymnego DOI:https://doi.org/10.34768/rl.2020.v462.19 PDF
Małgorzata H. HERUDZIŃSKA Nieformalni opiekunowie osób starszych – doświadczenia i uczucia oraz ich potrzeby związane z pełnioną rolą DOI:https://doi.org/10.34768/rl.2020.v462.20 PDF
Dagmara Maria BORUC, Izabela PIETROWSKA The characteristics of the functioning of people with anorexia nervosa in the context of social change DOI:https://doi.org/10.34768/rl.2020.v462.22 PDF
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego", POWR.03.05.00-00-Z014/18