Jacek GRALEWSKI Czy płeć twórcy ma znaczenie? Przekonania nauczycieli na temat charakterystyki kreatywnego chłopca oraz kreatywnej dziewczynki DOI: https://doi.org/10.34768/rl.2019.v451.03 PDF
Marzanna FARNICKA, Noemi SERRANO DIAZ 3D printing skills as a resource for the development of creativity in middle childhood DOI: https://doi.org/10.34768/rl.2019.v451.07 PDF
Małgorzata KARCZEWSKA, Vaida ŽEGUNIENE, Laima KUPRIENE Innovative language learning/teaching process in higher education institutions. A polish-lithuanian comparative study DOI: https://doi.org/10.34768/rl.2019.v451.08 PDF
Mariya ALEKSEEVNA ABRAMOVA, Valeriy VASILIEVICH, KRASHENINNIKOV, Roman VLADIMIROVICH KAMENEV The influence of high technologies on the formation of high-order consciousness DOI: https://doi.org/10.34768/rl.2019.v451.09 PDF
Maria Regina Teixeira FERREIRA CAPELO, John Miguel COSTA VARELA, Noemí SERRANO DÍAZ, Maria Helena GONÇALVES JARDIM Teachers’ creativity and innovation: the key to educational change DOI: https://doi.org/10.34768/rl.2019.v451.14 PDF
Aleksandra JADACH-SEPIOŁO Projekty flagowe i kontekstowe w obszarach rewitalizacji – doświadczenia zagraniczne a polska praktyka DOI: https://doi.org/10.34768/rl.2019.v452.01 PDF
Jakub H. SZLACHETKO O prawnych problemach ustalania linii zabudowy w polityce przestrzennej. Analiza orzecznictwa sądów administracyjnych DOI: https://doi.org/10.34768/rl.2019.v452.05 PDF
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego", POWR.03.05.00-00-Z014/18